Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Εκπαιδευτικές Επισκέψεις Δημοτικού

940 788 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα
  • 0

Οι πρώτες εκπαιδευτικές επισκέψεις του Δημοτικού ολοκληρώθηκαν!

Τα πρωτάκια επισκέφθηκαν το Μουσείο Οίνου στην Παλλήνη, όπου είχαν την ευκαιρία να έρθουν σε άμεση επαφή με τη φύση και την αγροτική διαδικασία. Μετατράπηκαν σε αμπελουργούς, αφού πρώτα μάζεψαν σταφύλια από τον αμπελώνα, στην συνέχεια τα πάτησαν και έφτιαξαν τα δικά τους μουστοκούλουρα!

Η Β’ Δημοτικού μαζί με τις δασκάλες των Αγγλικών τους πήγαν στο Pedopolis, ώστε να εξοικειωθούν με το έθιμο του Halloween. Κατά την επίσκεψή τους τα παιδιά έμαθαν από πού ξεκίνησε η συγκεκριμένη γιορτή, έφτιαξαν μάσκες, καθάρισαν και σκάλισαν, όπως είθισται, κολοκύθες, τις οποίες έφεραν πίσω στο Σχολείο και διακόσμησαν τις τάξεις τους.

Τα τμήματα της Γ’ Δημοτικού επισκέφθηκαν το πάρκο στον λόφο Φιλοπάππου. Εκεί, ανακάλυψαν φωλιές πουλιών, είδαν από κοντά διάφορα είδη δέντρων και φυτών που ευδοκιμούν στις μεσογειακές χώρες και στο τέλος έφτιαξαν τα δικά τους «φυτολόγια» με τα οποία στόλισαν τις τάξεις τους.

Όλα τα παιδιά της Δ’ Δημοτικού περπάτησαν στη Μονή Καισαριανής και στο Αισθητικό Πάρκο του Υμηττού. Στη συνέχεια περιηγήθηκαν στα μονοπάτια του ελαιώνα και στον βοτανικό κήπο της περιοχής, όπου περιεργάστηκαν σχεδόν όλα τα ελληνικά βότανα και είδαν από κοντά την πλούσια πανίδα του βουνού.

Τα παιδιά της Ε΄ Δημοτικού παρακολούθησαν στο Κέντρο Πολιτισμού Ίδρυμα Σταύρος Νιάρχος το πρόγραμμα «Βιώσιμος πλανήτης», το οποίο εστίαζε στο θέμα της οικολογίας. Έπειτα, κάνοντας ποδήλατο έσπασαν και ανακύκλωσαν υλικά από τα οποία δημιούργησαν μια σβούρα και προσέφεραν όσα καπάκια πλαστικών μπουκαλιών είχαν μαζέψει το προηγούμενο διάστημα στο Σχολείο.

Η Στ’ τάξη επισκέφθηκε το Ίδρυμα Ευγενίδου και τα διαδραστικά εκθέματα Επιστήμης και Τεχνολογίας που αυτό φιλοξενεί. Σκοπός της συγκεκριμένης επίσκεψης, ήταν τα παιδιά να γνωρίσουν και να εξοικειωθούν με τον κόσμο της Φυσικής, της Χημείας, της Βιολογίας, των Μαθηματικών της Πληροφορικής και της Ρομποτικής, καθώς και να διεξάγουν πειράματα, να συλλέξουν δεδομένα και να αποκτήσουν βιωματικές εμπειρίες σε επιστημονικές αρχές και σύγχρονα τεχνολογικά επιτεύγματα.