Στους Αγώνες Ρητορικής που πραγματοποιήθηκαν την Κυριακή 8 Μαρτίου στο Καλλιτεχνικό Σχολείο Κερατσινίου–Δραπετσώνας, η Ομάδα Ρητορικής του Γυμνασίου μας κατέκτησε την 3η θέση στην Ομαδική Συζήτηση (Debate), ανάμεσα σε δεκάδες ομάδες τόσο από Γυμνάσια, όσο και από Λύκεια της Αθήνας!
Την ομάδα μας εκπροσώπησαν με εξαιρετική παρουσία οι:
Έλενα Τσικριπή, Μάξιμη Παπαδιώτη, Γιώργος Καραπανάγου, Νίκος Τσουπρακάκος και Ρόδω Πατσάκη.
Ξεχωριστή ήταν και η συμμετοχή των μαθητριών μας στον Προτρεπτικό Λόγο, με την Κορνήλια Κατούνη να κατακτά την 7η θέση, ενώ πολύ καλή εμφάνιση πραγματοποίησε και η Αθηνά Κρέτση.
Συγχαρητήρια αξίζουν σε όλα τα παιδιά για την προσπάθεια και την επάξια εκπροσώπηση του Σχολείου μας, καθώς και για τον λόγο και την επιχειρηματολογία τους!
Υπεύθυνος εκπαιδευτικός: κ. Κ. Οικονομόπουλος