Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Εκπαιδευτική δράση στο Αισθητικό Δάσος Καισαριανής

Οι μαθητές και οι μαθήτριες του Β3 Λυκείου βρέθηκαν την προηγούμενη εβδομάδα στο Αισθητικό Δάσος Καισαριανής, συμμετέχοντας σε εκπαιδευτικό πρόγραμμα του Συλλόγου Προστασίας και Περίθαλψης Άγριας Ζωής «ΑΝΙΜΑ».
Μέσα από αυτή τη δράση, τα παιδιά ήρθαν σε επαφή με την άγρια ζωή, καθώς γνώρισαν από κοντά έναν γκιώνη και έναν σκαντζόχοιρο, ενημερώθηκαν για τον τρόπο ζωής των ζώων του δάσους, αλλά και τους κινδύνους που αντιμετωπίζουν και ταυτόχρονα ενίσχυσαν την περιβαλλοντική τους συνείδηση.