Μαθητές και μαθήτριες του Γυμνασίου και του Λυκείου μας έδωσαν το παρόν, για μια ακόμη χρονιά, στον 4ο Διαγωνισμό Ιστορίας «Θουκυδίδης», μια σημαντική πρωτοβουλία που διοργανώθηκε από τη Διεύθυνση Δευτεροβάθμιας Εκπαίδευσης Β΄ Αθήνας, την Ελληνογαλλική Σχολή Ευγένιος Ντελακρουά και το Ιστορικό Αρχείο του Μουσείο Μπενάκη.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά που συμμετείχαν! Η συνέπεια και η προσπάθειά τους αξίζουν ιδιαίτερη αναγνώριση!
Η ενασχόληση με την Ιστορία δεν αφορά μόνο το παρελθόν· αποτελεί πολύτιμο εργαλείο για την κατανόηση του παρόντος και τη διαμόρφωση του μέλλοντος.