Παραδόθηκαν με επιτυχία τα δεκάδες βιβλία που συγκέντρωσαν οι μαθητές και οι μαθήτριες του α4 Γυμνασίου, με τη βοήθεια της εκπαιδευτικού μας, κ. Σοφίας Παλιούρα, στα δυο σχολεία του Νοσοκομείου Παίδων.
Ευχαριστούμε όλους όσοι συνέβαλαν σε αυτή την ιδιαίτερη πρωτοβουλία δίνοντας τόσο δεύτερη ζωή στα βιβλία όσο και στα παιδιά ακόμη περισσότερους λόγους για να ονειρεύονται.