Τις πρώτες τους εμπειρίες στο σκι είχαν την ευκαιρία να αποκτήσουν οι μαθητές και οι μαθήτριες του Δημοτικού και του Γυμνασίου μας, μέσα από το 1ο μάθημα χιονοδρομίας στον Παρνασσό.
Με τη στήριξη εξειδικευμένων εκπαιδευτών, τα παιδιά έμαθαν βασικές τεχνικές, δοκίμασαν τις δυνατότητές τους στο χιόνι και φυσικά έζησαν και τις αναπόφευκτες… τούμπες που τους προσέφεραν άφθονο γέλιο!