Οι μαθητές και οι μαθήτριες των Γ’, Δ’ και Ε’ τάξεων ταξίδεψαν τον Φεβρουάριο στην καρδιά της ελληνικής υπαίθρου, εκεί όπου κάποτε αντήχησε ο άθλος του ημίθεου Ηρακλή!
Στο Μουσείο Περιβάλλοντος της Στυμφαλίας οι εκδρομείς ανακάλυψαν τα μυστικά του υγροβιότοπου και στη συνέχεια περπάτησαν στα μονοπάτια γύρω από τη μαγευτική λίμνη!
Η μέρα έκλεισε με πικ νικ και παιχνίδια στη φύση, όπως ταιριάζει άλλωστε σε κάθε εκδρομή!