Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Αποχαιρετισμός Στ΄ τάξης 2026

Το τελευταίο κουδούνι χτύπησε σήμερα για τους μαθητές και τις μαθήτριες της Στ΄ τάξης!
Οι δάσκαλοι των τμημάτων αποχαιρέτησαν τα παιδιά που ολοκλήρωσαν το ταξίδι τους στο Δημοτικό και ετοιμάζονται για νέες εμπειρίες στο Γυμνάσιο.
Τα αναμνηστικά απολυτήρια δόθηκαν στους τελειόφοιτους, μαζί με τις ευχές όλων μας για το νέο τους ξεκίνημα από τον Σεπτέμβρη.
Καλή πρόοδο σε όλες και όλους!