Σε ένα απαιτητικό περιβάλλον διαλόγου και επιχειρηματολογίας, η μαθήτρια της Γ΄ Γυμνασίου μας, Ίριδα Μαυροπούλου κατέκτησε την 1η θέση μαζί με την ομάδα της στους Ι’ Διασχολικούς Αγώνες Ρητορικής Τέχνης, ανάμεσα σε 22 σχολεία, αναδεικνύοντας τη σημασία της ανάπτυξης λόγου και της τεκμηριωμένης άποψης.
Στον ίδιο διαγωνισμό, η μαθήτρια της Β΄ Γυμνασίου, Έλενα Τσικριπή διακρίθηκε με την ομάδα της, καταλαμβάνοντας την 4η θέση!
Ιδιαίτερη μνεία αξίζει και στη μαθήτρια της Γ’ Γυμνασίου, Αλίκη Αρμακόλλα, η οποία ξεχώρισε σε ατομικό επίπεδο, κατακτώντας την 4η θέση ανάμεσα σε 66 ομιλητές.
Η επιτυχία του Σχολείου μας συνεχίστηκε και στο επίπεδο του Λυκείου, όπου ο μαθητής Τάσος Μαρκαντωνάκης αναδείχθηκε 4ος καλύτερος ομιλητής μεταξύ 48 συμμετεχόντων.
Θερμά συγχαρητήρια σε όλα τα παιδιά για τις εξαιρετικές τους επιδόσεις!
