Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Όμιλοι

Για δύο ώρες την εβδομάδα, τα παιδιά μπορούν να ενταχθούν σε επιμορφωτικά μαθήματα και πολιτιστικές ή άλλες δραστηριότητες, που επιλέγουν ελεύθερα, μέσα από μια μεγάλη ποικιλία που προσφέρεται.
Για να περιηγηθείτε στους Ομίλους, κάντε κλικ επάνω στο όνομά του και θα δείτε όλες τις σχετικές πληροφορίες.

ΔΗΜΟΤΙΚΟ

Οι Όμιλοι του Δημοτικού είναι:

Όμιλος Χορωδίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Χορωδίας των Νέων Εκπαιδευτηρίων αποτελείται από παιδιά Ε΄ Δημοτικού έως και Α΄ Λυκείου, με ικανότητες και αγάπη για το χορωδιακό τραγούδι. Τα μέλη του Ομίλου γίνονται δεκτά κατόπιν ακροάσεως. Για τη φωνητική προετοιμασία των υποψηφίων χορωδών λειτουργεί ειδικό τμήμα για τα παιδιά της Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού.

Ο Όμιλος Χορωδίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, συμμετέχει στις σχολικές εκδηλώσεις (χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι, εθνικές εορτές κ.λ.π.). Εκτός αυτών, ο κύριος στόχος του, για τον οποίο δουλεύει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, είναι να παρουσιάσει μία μεγάλη μουσικοθεατρική παράσταση (musical), σε συνεργασία με τον Όμιλο Ορχήστρας, τον Όμιλο Κιθάρας και άλλους Ομίλους των Νέων Εκπαιδευτηρίων. Την παράσταση συνοδεύει η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών, συμφωνικό σύνολο που επιχορηγείται από τα Νέα Εκπαιδευτήρια.

Επιλεγμένα μέλη της Χορωδίας αποτελούν τον κύριο κορμό της Παιδικής Χορωδίας Μανώλης Καλομοίρης, που είναι μια από τις σημαντικότερες και πιο δραστήριες της Αθήνας

Όμιλος Ορχήστρας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Η Ορχήστρα του Σχολείου μας δημιουργήθηκε το 1979 μαζί με το Μουσικό Τμήμα των Νέων Εκπαιδευτηρίων. Από το 1996 έως και σήμερα έχει συμμετάσχει σε πανελλήνιους μουσικούς διαγωνισμούς όπου απέσπασε επιτυχώς πρώτα και δεύτερα βραβεία σε μαθητικά σύνολα. Στον Όμιλο Ορχήστρας συμμετέχουν παιδιά και από τις τρεις βαθμίδες του Σχολείου μας, με σκοπό τη συμμετοχή τους στις πολλές και διαφορετικές μουσικές εκδηλώσεις, δεδομένου ότι δίνουμε ως σχολείο ιδιαίτερη σημασία στη γνώση και καλλιέργεια της μουσικής, όπως επίσης και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών δια μέσου της ομάδας.

Αποτελείται από τέσσερις ομάδες φλογέρας οι οποίες συνοδεύονται από μελωδικά και ρυθμικά κρουστά. Τα παιδιά δουλεύουν αποκλειστικά κατά τη διάρκεια του μαθήματος κατά ομάδες, χωρίς να χρειάζονται επιπλέον εργασία για το σπίτι. Οι εμφανίσεις της Ορχήστρας γίνονται δύο φορές τον χρόνο με τη συμμετοχή συνήθως και της Χορωδίας του Σχολείου μας.

Στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά της Ορχήστρας μας συνεργάζονται αρμονικά με καταξιωμένους επαγγελματίες μουσικούς, όπως επίσης με τον Όμιλο Κιθάρας και τους χορωδούς μας, για τις ανάγκες της μεγάλης μας μουσικοθεατρικής παράστασης.

Θεατρικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Θεατρικός Όμιλος αποτελεί για τα παιδιά έναν εναλλακτικό τρόπο έκφρασης, μέσα από την ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία του ανεβάσματος μιας θεατρικής παράστασης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν την ευκαιρία, να μελετήσουν έργα του κλασσικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, να καλλιεργήσουν τα εκφραστικά τους μέσα (σώμα, φωνή), να αναπτύξουν τις οργανωτικές τους δυνατότητες, να μάθουν να συνυπάρχουν και να εργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.

Επιπλέον αποκτούν κοινωνικές δεξιότητες, παρουσιάζονται και απευθύνονται σε συνομήλικους –και όχι μόνο – θεατές και, κυρίως, μαθαίνουν παράλληλα με τη λογική να αναγνωρίζουν, να αποδέχονται και να συμφιλιώνονται με τα αισθήματά τους, προκειμένου να αναπτύξουν ολόπλευρα την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους.

Όμιλος Ελληνικών Παραδοσιακών, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Οι λαϊκοί μας χοροί και το δημοτικό τραγούδι αντιπροσωπεύουν τη συνέχιση της Ελλάδας, η οποία στην αρχαιότητα είχε συμπεριλάβει τον χορό μέσα στο εκπαιδευτικό της σύστημα.

Στο Σχολείο μας ο Όμιλος Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών στοχεύει στην εκμάθηση από τα παιδιά αντιπροσωπευτικών χορών από όλες τις περιοχές του Ελληνισμού και συγκεκριμένα από: Την Ήπειρο, Θεσσαλία , Πελοπόννησο, Ιόνιο – Κέρκυρα,  Αιγαίο – Δωδεκάνησα, Μακεδονία, Θράκη,  Κρήτη, Μικρά Ασία και τον Πόντο.

Τέλος, τα παιδιά του Ομίλου, συμμετέχουν σε φεστιβάλ Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών του Υπουργείου Παιδείας, του Α.Σ.Ι.Σ. (Αθλητικές Συναντήσεις Ιδιωτικών Σχολείων) αλλά και σε εσωτερικές πολιτιστικές εκδηλώσεις και Εθνικές επετείους.

Όμιλος Κιθάρας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Κιθάρας περιλαμβάνει  δύο  αντικείμενα. Αρχικά, τα παιδιά που παίρνουν μέρος στον Όμιλο μπορούν να διαλέξουν μουσικά κομμάτια κάθε είδους και δουλεύοντάς τα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς να τα παρουσιάσουν στην τάξη τους.

Το δεύτερο αντικείμενο του Ομίλου αυτού είναι η προετοιμασία του Μusical που ανεβαίνει στο τέλος της σχολικής χρονιάς και αποτελεί σημαντική εκδήλωση για το Σχολείο. Ο Όμιλος κιθάρας συνεργάζεται με τους άλλους δύο Ομίλους μουσικής: τον Όμιλο Χορωδίας και τον Όμιλο Ορχήστρας.

Όμιλος δημοσιογραφίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στον Όμιλο αυτό τα παιδιά σε συνεργασία με τους υπεύθυνους του Ομίλου αναλαμβάνουν την προετοιμασία της εφημερίδας του Δημοτικού από τη συλλογή των άρθρων μέχρι και τη διανομή της στα διάφορα τμήματα. Ως μικροί δημοσιογράφοι, παίρνουν συνεντεύξεις από άλλους μαθητές, αναλαμβάνουν την κάλυψη σημαντικών κοινωνικών γεγονότων του Σχολείου μας και παίρνοντας αφορμές από θέματα της καθημερινότητας, που τα απασχολούν, γράφουν τα δικά τους άρθρα.

Όμιλος Φωτογραφίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Οι μικροί μας φωτογράφοι παίρνουν θέση πίσω από τον φακό και ταξιδεύουν στον κόσμο της φωτογραφίας. Σκοπός μας είναι να καλλιεργήσουν το ενδιαφέρον τους και να μάθουν τα μυστικά της φωτογραφίας. Οι βασικότεροι στόχοι του Ομίλου είναι να γνωρίσουν την ιστορία της τέχνης της φωτογραφίας, να φωτογραφίσουν το σχολικό τους περιβάλλον μέσα από διαδραστικά παιχνίδια, να εξοικειωθούν με τις βασικές ρυθμίσεις που έχει μια επαγγελματική ψηφιακή μηχανή, να παρατηρήσουν τη δουλειά σημαντικών φωτογράφων που άλλαξαν τον κόσμο και στο τέλος του σχολικού έτους να παρουσιάσουν τη δική τους έκθεση φωτογραφίας.

Όμιλος Κλασσικού Αθλητισμού, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στη χώρα μας ο κλασικός αθλητισμός βρίσκεται στο «σπίτι του» έχοντας μία ξεχωριστή θέση, διότι από εδώ ξεκίνησε η ιδέα και η πραγματοποίηση των οργανωμένων αγώνων.

Στο Σχολείο μας, ο Όμιλος Στίβου, στοχεύει στη βελτίωση  των βασικών τεχνικών επιδεξιοτήτων – ικανοτήτων  που αφορούν την ταχύτητα, την αντοχή, τη ρίψη, την αλτικότητα, αναπτύσσοντας παράλληλα τις ψυχικές και πνευματικές τους ικανότητες, όπως η θέληση, η αγωνιστικότητα, η πειθαρχία, η αξιοκρατία, ο σεβασμός και η υπομονή.

Όμιλος Μαγειρικής/Ζαχαροπλαστικής, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Για τον  Όμιλό μας χρειαζόμαστε:

Υλικά:

  • 1 κιλό καλή διάθεση
  • 1 κούπα γνώσεων μαγειρικής
  • 16 κουταλιές της σούπας χαμόγελο
  • 2 κουταλάκια του γλυκού υπευθυνότητας
  • 16 πολύτιμες μυστικές συνταγές φαγητού ή γλυκού
  • 1 μπολ γεμάτο αγάπη γι’ αυτούς που μαγειρεύουμε!

Εκτέλεση:

Χρησιμοποιούμε όλα τα παραπάνω υλικά (που πάντα έχουμε μαζί μας), δημιουργούμε, μαθαίνουμε, συνεργαζόμαστε και κυρίως διασκεδάζουμε!

Όμιλος Κατασκευών/Πειραμάτων, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Κατασκευών και Πειραμάτων, λαμβάνει υπόψη ότι οι περισσότερες κατασκευές που εκτελούνται στηρίζονται στην εφαρμογή φυσικών φαινομένων και νόμων. Ασχολούμαστε με απλές κατασκευές που στόχο έχουν να δώσουν στα παιδιά την ευκαιρία, με καθημερινά υλικά, να καλλιεργήσουν την φαντασία τους, να αποκτήσουν ευχέρεια στον τομέα αυτόν και να διασκεδάσουν. Τα πειράματα που θα γίνουν έχουν να κάνουν με φαινόμενα με τα οποία είναι εξοικειωμένα τα παιδιά. Θα αντιμετωπίζονται διάφορες παρανοήσεις και στο τέλος θα έχουμε εξαγωγή συμπερασμάτων.

Σκακιστικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Το σκάκι είναι ένα από τα διασημότερα παιχνίδια παγκοσμίως. Απαιτεί όλα αυτά που θα έπρεπε να έχει ένας μαθητής όπως λογική, συγκέντρωση, πειθαρχία, υπομονή, και αυτός είναι ο λόγος που σε ορισμένα κράτη έχει γίνει πρόταση να γίνει υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία. Έτσι και ο δικός μας Όμιλος Σκακιού είναι μια ευκαιρία για αρκετούς μαθητές να γνωρίσουν για πρώτη φορά αυτό το θαυμάσιο παιχνίδι και να μυηθούν στα πρώτα μυστικά του. Οι πιο προχωρημένοι έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τις ικανότητές τους και να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το σκάκι. Ασκήσεις και προβλήματα αλλά και εσωτερικά πρωταθληματάκια είναι σίγουρα ένα καλό κίνητρο για δημιουργικό παιχνίδι.

Ο Γαλιλαίος είχε πει ότι «Το βιβλίο της φύσης είναι γραμμένο στη γλώσσα των μαθηματικών». Η μαγεία των μαθηματικών δεν είναι μόνο σε ό,τι μπορούμε να αποδείξουμε και, επομένως, να δεχτούμε. Μαθηματικά δεν είναι μόνο η μέτρηση και η αρίθμηση. Με λίγα λόγια, τα πάντα γύρω μας είναι μαθηματικά. Τα παιδιά στον Όμιλο των Μαθηματικών θα ανακαλύψουν αυτή τη μαγεία. Θα τους δοθεί η ευκαιρία να προβληματιστούν και να χρησιμοποιήσουν τη λογική. Σπαζοκεφαλιές, ασκήσεις πρόκλησης και παρατήρησης θα  τους δώσουν την ευκαιρία να αναπτύξουν την κριτική τους σκέψη. Στόχος μας είναι να προετοιμαστούμε για τον Διαγωνισμό της Ελληνικής Μαθηματικής Εταιρείας – Μικρός Ευκλείδης και τη συμμετοχή μας στον Μαθηματικό Διαγωνισμό του Καγκουρό Ελλάς.

Όμιλος Αγγλικής Λογοτεχνίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Αγγλικής Λογοτεχνίας δημιουργήθηκε με σκοπό να φέρει τους μαθητές πιο κοντά στη Βρετανική Λογοτεχνία και Ποίηση. Αγαπημένα διηγήματα και ποιήματα θα αποτελέσουν αφορμή για την είσοδο σε ένα κόσμο περιπέτειας και μυστηρίου αλλά και γεμάτο κοινωνικά μηνύματα, με το μοναδικό τρόπο που κατέχουν διαχρονικά οι Βρετανοί λογοτέχνες και ποιητές. Στα μαγικά λογοτεχνικά μας παιχνίδια θα περιλαμβάνονται μεταξύ άλλων κουίζ, ανάληψη ρόλων και αφήγηση ποιημάτων, δραματοποίηση, θεατρικό παιχνίδι και συζητήσεις εστιασμένες στην εκάστοτε θεματολογία.

ΓΥΜΝΑΣΙΟ – Α’ ΛΥΚΕΙΟΥ

Οι Όμιλοι του Γυμνασίου και της Α’ Λυκείου είναι:

Όμιλος Χορωδίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Χορωδίας των Νέων Εκπαιδευτηρίων αποτελείται από παιδιά Ε΄ Δημοτικού έως και Α΄ Λυκείου, με ικανότητες και αγάπη για το χορωδιακό τραγούδι. Τα μέλη του Ομίλου γίνονται δεκτά κατόπιν ακροάσεως. Για τη φωνητική προετοιμασία των υποψηφίων χορωδών λειτουργεί ειδικό τμήμα για τα παιδιά της Γ΄ και Δ΄ Δημοτικού.

Ο Όμιλος Χορωδίας, καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, συμμετέχει στις σχολικές εκδηλώσεις (χριστουγεννιάτικο Πανηγύρι, εθνικές εορτές κ.λ.π.). Εκτός αυτών, ο κύριος στόχος του, για τον οποίο δουλεύει καθ’ όλη τη διάρκεια της χρονιάς, είναι να παρουσιάσει μία μεγάλη μουσικοθεατρική παράσταση (musical), σε συνεργασία με τον Όμιλο Ορχήστρας, τον Όμιλο Κιθάρας και άλλους Ομίλους των Νέων Εκπαιδευτηρίων. Την παράσταση συνοδεύει η Φιλαρμόνια Ορχήστρα Αθηνών, συμφωνικό σύνολο που επιχορηγείται από τα Νέα Εκπαιδευτήρια.

Επιλεγμένα μέλη της Χορωδίας αποτελούν τον κύριο κορμό της Παιδικής Χορωδίας Μανώλης Καλομοίρης, που είναι μια από τις σημαντικότερες και πιο δραστήριες της Αθήνας

Όμιλος Ορχήστρας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Η Ορχήστρα του Σχολείου μας δημιουργήθηκε το 1979 μαζί με το Μουσικό Τμήμα των Νέων Εκπαιδευτηρίων. Από το 1996 έως και σήμερα έχει συμμετάσχει σε πανελλήνιους μουσικούς διαγωνισμούς όπου απέσπασε επιτυχώς πρώτα και δεύτερα βραβεία σε μαθητικά σύνολα. Στον Όμιλο Ορχήστρας συμμετέχουν παιδιά και από τις τρεις βαθμίδες του Σχολείου μας, με σκοπό τη συμμετοχή τους στις πολλές και διαφορετικές μουσικές εκδηλώσεις, δεδομένου ότι δίνουμε ως σχολείο ιδιαίτερη σημασία στη γνώση και καλλιέργεια της μουσικής, όπως επίσης και στην κοινωνικοποίηση των παιδιών δια μέσου της ομάδας.

Αποτελείται από τέσσερις ομάδες φλογέρας οι οποίες συνοδεύονται από μελωδικά και ρυθμικά κρουστά. Τα παιδιά δουλεύουν αποκλειστικά κατά τη διάρκεια του μαθήματος κατά ομάδες, χωρίς να χρειάζονται επιπλέον εργασία για το σπίτι. Οι εμφανίσεις της Ορχήστρας γίνονται δύο φορές τον χρόνο με τη συμμετοχή συνήθως και της Χορωδίας του Σχολείου μας.

Στο τέλος της χρονιάς τα παιδιά του Ομίλου μας συνεργάζονται αρμονικά με καταξιωμένους επαγγελματίες μουσικούς, όπως επίσης με τον Όμιλο Κιθάρας και τους χορωδούς μας, για τις ανάγκες της μεγάλης μας μουσικοθεατρικής παράστασης.

Όμιλος Θεάτρου- Μιούζικαλ, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Μια ομάδα αγοριών από Α΄ Γυμνασίου μέχρι Α΄ Λυκείου, αναλαμβάνουν τους σημαντικότερους ρόλους πρόζας στο σχολικό Μιούζικαλ και αφού ασκηθούν στο θέατρο, τον χορό και μερικές φορές και στο τραγούδι, συναντούν τις Χορωδίες Δημοτικού και Γυμνασίου – Λυκείου για την τελική συνεργασία.

Θεατρικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο θεατρικός Όμιλος αποτελεί για τα παιδιά έναν εναλλακτικό τρόπο έκφρασης, μέσα από την ευχάριστη και δημιουργική διαδικασία του ανεβάσματος μιας θεατρικής παράστασης.

Οι μαθητές και οι μαθήτριες έχουν την ευκαιρία, να μελετήσουν έργα του κλασσικού και σύγχρονου ρεπερτορίου, να καλλιεργήσουν τα εκφραστικά τους μέσα (σώμα, φωνή), να αναπτύξουν τις οργανωτικές τους δυνατότητες, να μάθουν να συνυπάρχουν και να εργάζονται για την επίτευξη ενός κοινού στόχου.

Επιπλέον αποκτούν κοινωνικές δεξιότητες, παρουσιάζονται και απευθύνονται σε συνομήλικους – και όχι μόνο – θεατές και, κυρίως, μαθαίνουν παράλληλα με τη λογική να αναγνωρίζουν, να αποδέχονται και να συμφιλιώνονται με τα αισθήματά τους, προκειμένου να αναπτύξουν ολόπλευρα την προσωπικότητα και τον χαρακτήρα τους.

Όμιλος Κιθάρας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Κιθάρας περιλαμβάνει δύο αντικείμενα. Αρχικά, τα παιδιά που παίρνουν μέρος στον Όμιλο μπορούν να διαλέξουν μουσικά κομμάτια κάθε είδους και δουλεύοντάς τα κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς να τα παρουσιάσουν στην τάξη τους.

Το δεύτερο αντικείμενο του Ομίλου αυτού είναι η προετοιμασία του Μusical που ανεβαίνει στο τέλος της σχολικής χρονιάς και αποτελεί σημαντική εκδήλωση για το Σχολείο. Ο Όμιλος κιθάρας συνεργάζεται με τους άλλους δύο Ομίλους μουσικής: τον Όμιλο Χορωδίας και τον Όμιλο Ορχήστρας.

Όμιλος Εικαστικών & Χειρωνακτικών Κατασκευών, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Εικαστικός Όμιλος και Χειροτεχνικών Κατασκευών δίνει τη δυνατότητα σε κάθε παιδί ξεχωριστά να εξασκηθεί στο είδος του σχεδίου που επιθυμεί (γραμμικό, ελεύθερο, σκίτσο, κόμικς, κ.ά.) και να εξοικειωθεί με διάφορα υλικά.

Επίσης, δίνει την ευκαιρία σε όσα παιδιά ενδιαφέρονται για το χρώμα, να πειραματιστούν, να βελτιώσουν τις τεχνικές τους και να μάθουν να αξιοποιούν τις ιδέες τους. Παράλληλα, μπορούν να ασχοληθούν με μικρές κατασκευές και γλυπτά από πηλό, χαρτόνια, σύρμα και άλλα ελαφριά υλικά.

Όμιλος Κλασσικού Αθλητισμού, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στη χώρα μας ο κλασικός αθλητισμός βρίσκεται στο «σπίτι του» έχοντας μία ξεχωριστή θέση, διότι από εδώ ξεκίνησε η ιδέα και η πραγματοποίηση των οργανωμένων αγώνων.

Στο Σχολείο μας, ο Όμιλος Στίβου, στοχεύει στη βελτίωση  των βασικών τεχνικών επιδεξιοτήτων – ικανοτήτων  που αφορούν την ταχύτητα, την αντοχή, τη ρίψη, την αλτικότητα, αναπτύσσοντας παράλληλα τις ψυχικές και πνευματικές τους ικανότητες, όπως η θέληση, η αγωνιστικότητα, η πειθαρχία, η αξιοκρατία, ο σεβασμός και η υπομονή.

Όμιλος Ελληνικών Παραδοσιακών, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Οι λαϊκοί μας χοροί και το δημοτικό τραγούδι αντιπροσωπεύουν τη συνέχιση της Ελλάδας, η οποία στην αρχαιότητα είχε συμπεριλάβει τον χορό μέσα στο εκπαιδευτικό της σύστημα.

Στο Σχολείο μας ο Όμιλος Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών στοχεύει στην εκμάθηση από τα παιδιά αντιπροσωπευτικών χορών από όλες τις περιοχές του Ελληνισμού και συγκεκριμένα από: Την Ήπειρο, Θεσσαλία , Πελοπόννησο, Ιόνιο – Κέρκυρα,  Αιγαίο – Δωδεκάνησα, Μακεδονία, Θράκη,  Κρήτη, Μικρά Ασία και τον Πόντο.

Τέλος, τα παιδιά του Ομίλου, συμμετέχουν σε φεστιβάλ Ελληνικών Παραδοσιακών Χορών του Υπουργείου Παιδείας, του Α.Σ.Ι.Σ. (Αθλητικές Συναντήσεις Ιδιωτικών Σχολείων) αλλά και σε εσωτερικές πολιτιστικές εκδηλώσεις και Εθνικές επετείους.

Όμιλος Μοντέρνου Χορού, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στον Όμιλο του Μοντέρνου χορού, τα παιδιά ασχολούνται μεθοδικά με τον χορό μέσα από βασικές ασκήσεις, συνδυασμούς βημάτων και χορογραφίες.

Στόχοι της δραστηριότητας είναι να ανακαλύψουν τις δυνατότητες που έχει το σώμα τους, να αναπτύξουν την αυτοπεποίθηση και την ομαδικότητα παρουσιάζοντας τη χορογραφία που έχουν διδαχθεί και να καλλιεργήσουν τη φαντασία τους, δημιουργώντας τα ίδια συνδυασμούς μέσα από τον αυτοσχεδιασμό. Με τον τρόπο αυτό, επιτυγχάνουν την ευχάριστη απασχόληση των μαθητών, βοηθώντας τους να εκτονώσουν δημιουργικά το άγχος της καθημερινότητας.

Τέλος οι μαθήτριες του Ομίλου, συμμετέχουν σε φεστιβάλ Γενικής Γυμναστικής του Α.Σ.Ι.Σ. (Αθλητικές Συναντήσεις Ιδιωτικών Σχολείων) αλλά και σε εσωτερικές αθλητικές εκδηλώσεις.

Όμιλος Γαλλοφωνίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Το σύνθημά μας είναι: `Le français plus qu` une langue, une culture!` (Τα γαλλικά είναι κάτι παραπάνω από μια ξένη γλώσσα, είναι πολιτισμός!)

Στον Όμιλο Γαλλοφωνίας, τα παιδιά ασχολούνται δημιουργικά με τη γαλλική λογοτεχνία και φιλοσοφία, τον γαλλικό κινηματογράφο και τη γαλλική μουσική, τη γαλλική κουζίνα και μόδα, τη γαλλική ζωγραφική και φωτογραφία.

Μέσω πλούσιου εποπτικού υλικού και τη βοήθεια του TV5 MONDE, οι μαθητές του Ομίλου μαθαίνουν για την καθημερινή ζωή των Γάλλων  και των κατοίκων (220.000.000 σε ολόκληρο τον κόσμο) άλλων Γαλλόφωνων χωρών, καθώς και για τις ιδιαιτερότητες των διαφόρων περιοχών της Γαλλίας.

Ενημερώνονται για όλες τις εκθέσεις, τις συναυλίες, τα φεστιβάλ, τις καλλιτεχνικές και λογοτεχνικές εκδηλώσεις που έχουν σχέση με τον σύγχρονο γαλλικό πολιτισμό. Έχοντας συνεχή επαφή με το Γαλλικό Ινστιτούτο Ελλάδας και τις αντίστοιχες υπηρεσίες, οι μαθητές μας έχουν μια εμπεριστατωμένη ενημέρωση για τυχόν σπουδές, συνθήκες διαμονής, υποτροφίες και επιδόματα στη Γαλλία.

Όμιλος Πληροφορικής, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στην ψηφιακή εποχή που διανύουμε η εξοικείωση των παιδιών με την τεχνολογία δημιουργεί τη διάθεση να εξερευνήσουν ακόμα περισσότερο τις δεξιότητές τους με τα σύγχρονα εργαλεία.

Για αυτό, στον Όμιλο της Πληροφορικής οι μαθητές μαθαίνουν:

  • να επεξεργάζονται, να μορφοποιούν και να βελτιώνουν εικόνες και φωτογραφίες
  • να δημιουργούν ψηφιακά λογότυπα
  • γενικότερα να χρησιμοποιούν τις γραφικές τέχνες.

Επίσης στόχος μας είναι η εκμάθηση και η δημιουργία:

  • ψηφιακών αφισών (gloster)
  • ψηφιακού κόμικ
  • ιστολογίου (blog)
  • ιστοσελίδας του ομίλου, που φιλοξενεί έργα των ίδιων των μαθητών.
Όμιλος Ηλεκτρονικών Κατασκευών, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Η ηλεκτρονική βρίσκεται συνήθως πίσω από κάθε τεχνολογικό επίτευγμα της σύγχρονης εποχής. Από το διαστημόπλοιο Voyager, που πλέον ταξιδεύει έξω από το ηλιακό μας σύστημα, μέχρι ένα ταπεινό ραδιοφωνάκι, μια συσκευή αξονικής τομογραφίας, μια σύγχρονη λυχνία φθορισμού ή κάθε αυτοκίνητο.

Μέσα από τον Όμιλο Ηλεκτρονικών Κατασκευών τα μέλη του Ομίλου έρχονται σε επαφή με όλα τα κομμάτια της ηλεκτρονικής, ώστε να μπορούν να τα αναγνωρίζουν και να κατανοούν τη χρήση και τη λειτουργία τους.

Η αρχή γίνεται από απλές αντιστάσεις και πυκνωτές, στη συνέχεια περνούν στα LEDs και τα transistors, τους δεκαδικούς απαριθμητές, τις ψηφιακές οθόνες και καταλήγουν στους μικροεπεξεργαστές.

Στόχος είναι να μπορούν τα παιδιά να βρουν ένα ηλεκτρονικό σχέδιο, να το κατανοήσουν, να επιλέξουν τα εξαρτήματα που χρειάζονται, να το «κατασκευάσουν», να μετρήσουν και να ελέγξουν τις λειτουργίες του, λαμβάνοντας και τηρώντας κάθε φορά τα απαραίτητα μέτρα ασφαλείας.

Περιβαλλοντικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στόχος του Περιβαλλοντικού Ομίλου είναι κυρίως η ευαισθητοποίηση των μαθητών σε οικολογικά θέματα.

Κατά τη διάρκεια της σχολικής χρονιάς γίνονται δράσεις που στοχεύουν στη γνωριμία με το φυσικό περιβάλλον της περιοχής μας, της χώρας μας αλλά και όλου του πλανήτη. Έμφαση δίνεται στα οικολογικά προβλήματα και στους τρόπους πρόληψης ή επίλυσής τους.

Στο πλαίσιο των δραστηριοτήτων μας είναι να γίνουν εξορμήσεις σε κοντινές περιοχές που παρουσιάζουν ενδιαφέρον (π.χ. ρέμα Πικροδάφνης), μια διήμερη εκδρομή προς το τέλος της σχολικής χρονιάς και η προσπάθεια δημιουργίας βιολογικού λαχανόκηπου στην ταράτσα του Σχολείου.

Κινηματογραφικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Πεποίθησή μας είναι ότι ο κινηματογράφος αποτελεί πρωτίστως, θέμα εκπαίδευσης και πολιτισμού που πρέπει να οικοδομείται από τη νεαρή κιόλας ηλικία. Στόχος επομένως του κινηματογραφικού ομίλου είναι να προσφέρει απόλαυση στα παιδιά, να οξύνει το κριτικό τους πνεύμα, αλλά και να τα ευαισθητοποιήσει σε διάφορα κοινωνικά και πολιτιστικά ζητήματα.

Ο Όμιλος, λοιπόν, κινείται βασικά σε τρεις άξονες: α. ταινίες – βιογραφίες μεγάλων προσωπικοτήτων, β. ταινίες με ήρωες παιδιά και γ. κινούμενα σχέδια.

Μετά την προβολή, τα μέλη του Ομίλου ανταλλάσσουν απόψεις, σχολιάζουν, αναλύουν, αναζητούν πληροφορίες για την εκάστοτε ταινία, διαβάζουν κριτικές ή σχετικά άρθρα. Προσπαθούν, δηλαδή, να κάνουν τη διαδικασία του «βλέπω σινεμά» απολαυστική και εποικοδομητική κι έτσι να διαπλάσουν μελλοντικούς σινεφίλ.

Όμιλος Φωτογραφίας, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Σκοπός του Ομίλου της φωτογραφίας είναι η εκμάθηση βασικών τεχνικών λήψης και αισθητικής της φωτογραφίας όπως επίσης η προβολή και συζήτηση και σχολιασμός του έργου σπουδαίων φωτογράφων. Ο κυριότερος στόχος όμως του Ομίλου είναι η λήψη, προβολή και συζήτηση των φωτογραφιών των ίδιων των μαθητών και γενικότερα η εξέλιξη της φωτογραφικής τους ματιάς με σκοπό την καλύτερη παρατήρηση και αποτύπωση του κόσμου γύρω μας.

Όμιλος Μαγειρικής/Ζαχαροπλαστικής, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Ο Όμιλος Μαγειρικής – Ζαχαροπλαστικής δίνει τη δυνατότητα στα παιδιά να εξοικειωθούν με την ετοιμασία απλών και γευστικών αλμυρών και γλυκών πιάτων.

Το σημαντικότερο όμως είναι ότι  μέσα από τη χαρά του πειραματισμού και της δημιουργίας, τα παιδιά μαθαίνουν να αυτενεργούν και να συνεργάζονται.

Φοράμε την ποδιά μας λοιπόν και ξεκινάμε… Βάζουμε κέφι και φαντασία και απολαμβάνουμε δύο ώρες πραγματικά μαγικές, ετοιμάζοντας γρήγορες και εύκολες συνταγές που αποτελούν τη βάση μιας υγιεινής και ισορροπημένης διατροφής. Μοιραζόμαστε μικρά και μεγάλα μυστικά από την παρασκευή ενός γεύματος μέχρι το σερβίρισμα με πρωτότυπες ιδέες διακόσμησης.

Όμιλος Θεατρόφιλων, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

“Κάνουμε θέατρο για να πλουτίσουμε τους εαυτούς μας, το κοινό που μας παρακολουθεί κι όλοι μαζί να βοηθήσουμε να δημιουργηθεί ένας πλατύς, ψυχικά πλούσιος και ακέραιος πολιτισμός στον τόπο μας”. Κάρολος Κουν (1908-1987, Ιδρυτής του Θεάτρου Τέχνης)

Τη συντροφιά των θεατρόφιλων ενώνουν δύο κοινοί άξονες: η αγάπη για το θέατρο και η επιθυμία να καλλιεργηθούν ως θεατές, ώστε να αποκομίζουν τα μέγιστα από τη θεατρική εμπειρία.

Τα μέλη του Ομίλου επιδιώκουν τη γνωριμία με τις μορφές και τα είδη της θεατρικής έκφρασης που καλλιεργήθηκαν από την Αρχαιότητα και την Αναγέννηση μέχρι τις ημέρες μας, παρακολουθώντας θεατρικές παραστάσεις κλασικού και σύγχρονου ρεπερτορίου.

Πριν την παράσταση, συζητούν για τον συγγραφέα, την υπόθεση, τους χαρακτήρες και το ιστορικό και κοινωνικό πλαίσιο μέσα στο οποίο εκτυλίσσεται το έργο. Μετά την παράσταση, μοιράζονται τις απόψεις τους για τα μηνύματα που μετέδωσε το έργο και επεξεργάζονται το θέμα της παράστασης μέσα από βιωματικές δράσεις. Τέλος, διατυπώνουν την κριτική τους.

Επίσης, τους δίνεται η ευκαιρία να γνωρίσουν από κοντά ανθρώπους από τον χώρο του θεάτρου και να συζητήσουν μαζί τους.

Σκακιστικός Όμιλος, Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Το σκάκι είναι ένα από τα διασημότερα παιχνίδια παγκοσμίως. Απαιτεί όλα αυτά που θα έπρεπε να έχει ένας μαθητής όπως λογική, συγκέντρωση, πειθαρχεία, υπομονή και αυτός είναι ο λόγος που σε ορισμένα κράτη έχει γίνει πρόταση να γίνει υποχρεωτικό μάθημα στα σχολεία. Έτσι και ο δικός μας Όμιλος Σκακιού είναι μια ευκαιρία για αρκετούς μαθητές να γνωρίσουν για πρώτη φορά αυτό το θαυμάσιο παιχνίδι και να μυηθούν στα πρώτα μυστικά του. Βέβαια οι πιο προχωρημένοι έχουν την ευκαιρία να αναπτύξουν ακόμα περισσότερο τις ικανότητές τους και να διευρύνουν τις γνώσεις τους γύρω από το σκάκι. Ασκήσεις και προβλήματα αλλά και εσωτερικά πρωταθληματάκια είναι σίγουρα ένα καλό κίνητρο για δημιουργικό παιχνίδι.

Η δημιουργία του Ομίλου Μαθηματικών στοχεύει σε μια διαφορετική προσέγγιση του αντικειμένου των Μαθηματικών. Οι μαθητές έχουν την δυνατότητα μέσα από γρίφους,  σπαζοκεφαλιές, διάσημα Μαθηματικά προβλήματα, μαθηματικά παιχνίδια και κατασκευές, να πειραματιστούν, να συνθέσουν, να αναλύσουν, να συνδέσουν τα Μαθηματικά με την καθημερινότητά τους και τελικά να ταξιδέψουν στον υπέροχο κόσμο των Μαθηματικών. Επιπλέον, έχουν τη δυνατότητα να προετοιμαστούν για τον Διαγωνισμό Καγκουρό, έναν Διεθνή Μαθηματικό Διαγωνισμό με εκατομμύρια συμμετοχές απ’ όλο τον κόσμο, δοκιμάζοντας έτσι τις δυνάμεις τους και κερδίζοντας δώρα που σχετίζονται με τα Μαθηματικά.