Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Στη βαθμίδα του Νηπιαγωγείου γίνονται δεκτά παιδιά πέντε ετών (Νήπια) και παιδιά τεσσάρων ετών (Προνήπια). Το περιεχόμενο της μάθησης στο Νηπιαγωγείο είναι ποικίλο. Τα παιδιά μαθαίνουν:

  • να ικανοποιούν τις ανάγκες τους (βιολογικές, κοινωνικές, ψυχολογικές),
  • να διακρίνουν τον εαυτό τους από τον γύρω κόσμο έμψυχο και άψυχο,
  • να επικοινωνούν τα παιδιά μεταξύ τους με τον προφορικό λόγο,
  • να εκφράζουν τις σκέψεις και τα συναισθήματά τους,
  • να αποκτούν γνώσεις και δεξιότητες,
  • να πειθαρχούν στους κανόνες της κοινότητας μέσα στην οποία ζουν και
  • να σκέπτονται, να εντοπίζουν το πρόβλημα και να το αναλύουν.

Το ωράριο καθημερινής εργασίας για το βασικό πρόγραμμα σπουδών έχει επαυξηθεί σε όλες τις βαθμίδες, με σκοπό την πληρέστερη κάλυψη της ύλης των μαθημάτων.
Το Νηπιαγωγείο λειτουργεί από τις 08:00 έως τις 17:00.
Το καθημερινό πρόγραμμα αρχίζει στις 08:30 και τελειώνει στις 13:30. Από τις 12:45 μέχρι τις 13:30 όσα παιδιά επιθυμούν μπορούν να γευματίσουν. Μετά τις 13:30 ακολουθεί το πρόγραμμα δημιουργικής απασχόλησης – ολοήμερου Σχολείου, το οποίο είναι προαιρετικό και διαρκεί ως τις 17:00.
Μετά τη λήξη του ωραρίου, τα παιδιά επιστρέφουν στο σπίτι τους με τα σχολικά λεωφορεία, σε ώρες που προβλέπονται από τα δρομολόγια.

Στο Νηπιαγωγείο και το Προ-νηπιαγωγείο δουλεύονται οι εξής κύριοι τομείς:

Η Γλώσσα με την ευρύτερη έννοια

Η διήγηση, οι πληροφορίες, το παραμύθι, τα καθημερινά γλωσσικά παιχνίδια.
Οι πρώτες προσπάθειες αποκωδικοποίησης  γραπτών λέξεων και φράσεων, η άσκηση στον προφορικό λόγο και ο εμπλουτισμός του λεξιλογίου, η πρώτη επαφή με την ανάγνωση και τη γραφή.

Τα Μαθηματικά

Βιωματική ανάπτυξη των λογικών προϋποθέσεων και των νοητικών ενεργειών πάνω στις οποίες στηρίζεται η έννοια του αριθμού και οι μαθηματικές έννοιες γενικότερα.

Μελέτη Περιβάλλοντος

Με βιωματικό τρόπο το παιδί μαθαίνει να παρατηρεί και να αντιλαμβάνεται τη λειτουργία του κόσμου που το περιβάλλει.

Νηπιαγωγεία Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα
Νηπιαγωγεία Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Η Ψυχοκινητική Αγωγή

Με τα κατάλληλα όργανα και ευχάριστο τρόπο, ειδικευμένο προσωπικό δίνει στο παιδί κινήσεις και ασκήσεις που ανταποκρίνονται στην ηλικία του, κάνοντας συγχρόνως ορθοσωματική εργασία. Έτσι το βοηθούμε να γνωρίσει και να ορίσει καλύτερα τις δυνατότητες του σώματος και να συντονίσει με ακρίβεια τις κινήσεις του.

Η Αισθητική Αγωγή

Καλύπτει την εσωτερική παρόρμηση του παιδιού για δημιουργία και έκφραση της φαντασίας του. Είναι μάθηση δεξιοτήτων, καθώς μαθαίνει να χειρίζεται το ψαλίδι, το πινέλο, τα χρώματα (λεπτή κινητικότητα), οι οποίες αναπτύσσουν την καλαισθησία του αλλά και το βοηθούν στη συνέχεια στη γραφή.

Η Μουσική Αγωγή

Καλλιεργεί την έμφυτη διάθεση του παιδιού προς το τραγούδι και τη μουσική.
Με τη βοήθεια κρουστών οργάνων, του σώματος, της οργανωμένης κίνησης, το νήπιο οδηγείται σταδιακά στον μαγικό κόσμο των ήχων, των ρυθμών, της μελωδίας.

Νηπιαγωγείο στο πρώτο σχολείο στα νότια προάστια
Προσχολική αγωγή στο πρώτο σχολείο στα νότια προάστια

Ελεύθερο Παιχνίδι – Ελεύθερη Ώρα

Τα παιδιά μέσα στην τάξη διαλέγουν αυτό που θα παίξουν ή με αυτό που θα απασχοληθούν για αρκετή ώρα σε κάποια από τις ειδικά διαμορφωμένες γωνιές της αίθουσας ή του προαυλίου, όπου μπορούν και να απολαύσουν ελεύθερα και με ασφάλεια τα παιχνίδια της παιδικής χαράς.

Αγγλική Γλώσσα

Τα Νέα Εκπαιδευτήρια διακρίνονται για την πολύ μεγάλη σημασία που δίνουν στην άρτια εκμάθηση της αγγλικής γλώσσας από πολύ μικρή ηλικία. Τα μικρά παιδιά είναι σε θέση να μάθουν – παράλληλα με τη μητρική τους γλώσσα – μια ξένη γλώσσα, όταν αυτή διδάσκεται με ειδικευμένο τρόπο, σωστά, έγκυρα και με προσαρμοσμένη μεθοδολογία.

Νηπιαγωγεία Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Eνημέρωση για Σχολική Ψυχολόγο

5 Οκτωβρίου 2022

Στο προσωπικό του Σχολείου μας περιλαμβάνεται και ειδικευμένη Σχολική Ψυχολόγος. Τη θέση αυτή κατέχει η κα. Λία Πρίγκα. Η παρουσία της Σχολικής Ψυχολόγου στο σχολικό περιβάλλον σκοπό έχει να πλαισιώσει επικουρικά την εύρυθμη και αποτελεσματική του λειτουργία. Ο ρόλος της πρόκειται να είναι συμπληρωματικός ως προς το έργο του δασκάλου και υποστηρικτικός προς το παιδί. Στόχος είναι η βελτίωση της ποιότητας της σχολικής ζωής των παιδιών και η ενίσχυση της ακαδημαϊκής τους επίδοσης. Προτεραιότητα δίνεται στην ομαλή κοινωνική προσαρμογή και συνύπαρξη των παιδιών, την συναισθηματική τους ευημερία, την πρόληψη, τη δεοντολογική συμπεριφορά καθώς και την επικοινωνία με την οικογένεια. Η κ. Πρίγκα θα βρίσκεται στο γραφείο της στο Δημοτικό/ Νηπιαγωγείο κάθε Δευτέρα, Τετάρτη και Πέμπτη 08:00 – 15:00, ενώ στο Γυμνάσιο/ Λύκειο κάθε Τρίτη και Παρασκευή, 08:00 – 15:00. Για την αποτελεσματικότερη συμβολή της στο σχολικό πλαίσιο θα μπορεί να μιλά και τηλεφωνικά με κάθε ενδιαφερόμενο γονέα ή κηδεμόνα τις προγραμματισμένες ημέρες και ώρες παρουσίας της στο Σχολείο. Για δια ζώσης ραντεβού με την κα. Πρίγκα στο γραφείο της, είτε πρωινές ώρες είτε κάθε Τετάρτη απόγευμα 17:00 – 19:00, παρακαλούμε να επικοινωνείτε με τις Γραμματείες του Σχολείου, μέσω του τηλεφωνικού κέντρου στο τηλέφωνο 2160016200 (εσωτ.1).  

Read more

Δεκ
21
Τε
Έλεγχοι Δημοτικού-Νηπιαγωγείου
Δεκ 21 όλη την ημέρα
Δεκ
24
Σα
Αργία Χριστουγέννων
Δεκ 24 2022 – Ιαν 8 2023 όλη την ημέρα