Η φετινή τριήμερη εκδρομή της Γ’ Γυμνασίου πραγματοποιήθηκε στη Ρόδο, το φημισμένο “νησί των Ιπποτών”, προσφέροντας σε μαθητές και καθηγητές μια όμορφη ισορροπία ανάμεσα στην εξερεύνηση και τη χαλάρωση.
Από τον λόφο του Μόντε Σμιθ και την πανοραμική θέα της πόλης, μέχρι τη Μεσαιωνική Πόλη και το Κάστρο των Ιπποτών, τα παιδιά ανακάλυψαν το πλούσιο παρελθόν του νησιού. Επισκέφθηκαν το ενυδρείο του νησιού, θαύμασαν τη θαλάσσια ζωή, ανέβηκαν στη Μονή της Παναγίας της Τσαμπίκας με την εντυπωσιακή θέα και περιηγήθηκαν στη γραφική Λίνδο και την Ακρόπολή της.
Η επαφή με τη φύση συνεχίστηκε στις Επτά Πηγές, ενώ η ιστορική διαδρομή ολοκληρώθηκε με την Αρχαία Κάμειρο και τον λόφο της Φιλερήμου.
Μια εκδρομή που αποτέλεσε μια ευχάριστη «ανάσα», αφήνοντας σε όλους τις καλύτερες αναμνήσεις!
