Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Επιμορφωτικό Σεμινάριο

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα
  • 0
Σας γνωστοποιούμε το «πρόγραμμα» του επιμορφωτικού Σεμιναρίου της Τετάρτης 30 Νοεμβρίου 2016 που απευθύνεται σε όλους τους διδάσκοντες του Σχολείου μας και αφορά στους «Πολλαπλούς Τύπους Νοημοσύνης», τόσο στη θεωρητική όσο και στη δυνητικά πρακτική/ βιωματική πτυχή αυτών των «Τύπων» στις σχολικές μας μέρες.
Ώρα έναρξης Σεμιναρίου: 15:30
Μέρος Α΄: 15:30 – 16:30:
  • «Εφαρμογή της Θεωρίας της Πολλαπλής Νοημοσύνης στη Διδασκαλία»,
  • (Δρ. Αβραάμ Μαυρόπουλος, Σχ. Σύμβουλος Β/θμιας Eκπαίδευσης Στερεάς Ελλάδος)
  • «Η διαθεματική διδασκαλία του Παραδοσιακού χορού στη σχολική εκπαίδευση και τ΄ αποτελέσματά της στην ανάπτυξη – διερεύνηση της συναισθηματικής νοημοσύνης των μαθητών», (Ασημένια Τσαγκλή, καθηγήτρια Φυσικής Αγωγής, «Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα»)
  • «Η πειραματική διαδικασία των Φ. Ε. στην Πρωτοβάθμια και Δευτεροβάθμια  εκπαίδευση και η συμβολή της στην καλλιέργεια της πολλαπλής νοημοσύνης», (Γεώργιος Κοντόκωστας, καθηγητής Φυσικής M.sc., «Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα»)
Διάλειμμα: 16:30 – 16:45
Μέρος Β΄: 16:45 – 18:15: «Εργαστήρια σε ομάδες», (Α. Μαυρόπουλος).
Το Σεμινάριο θα πραγματοποιηθεί στο Αμφιθέατρο «Γεώργιος Μαλλιάρας» (Ερεχθείου, 6).
Βιογραφικό ομιλητή
Αβραάμ Μαυρόπουλος
Σχολικός Σύμβουλος Β/θμιας Εκπαίδευσης, Στερεάς Ελλάδας
Μεταπτυχιακές Σπουδές: 1) Διδακτορικό δίπλωμα στις Επιστήμες της Αγωγής (ΦΠΨ Παν. Αθηνών), 2) Μεταπτυχιακό δίπλωμα «Διδακτική της Χημείας & Νέες Εκπαιδευτικές Τεχνολογίες» (Παν. Αθηνών), 3) πτυχίο της Σχολής Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπαίδευσης (ΣΕΛΜΕ) & 4) πιστοποιητικό Καθοδηγητικής Επάρκειας Εκπαιδευτικών (ΕΚΔΔΑ).
Έχει επίσης παρακολουθήσει το πρόγραμμα του Harvard Graduate School of Education: “Teaching for Understanding”.
Συγγραφικό έργο: α) τέσσερα βιβλία για εκπαιδευτικούς (Σχέδιο Μαθήματος, 2013, Στοιχεία Διδακτικής Μεθοδολογίας, 2004, Διδακτική Χημείας, 1997 & Διδακτική Φυσικής, 2006), β) τέσσερα βιβλία για φοιτητές Πανεπιστημίου-Πολυτεχνείου και γ) έξι βιβλία για μαθητές Λυκείου (4 του ΟΕΔΒ).
Συμμετοχή σε 34 συνέδρια, με εργασία (με κριτές) & έχει δημοσιεύσει εργασίες σε θέματα Διδακτικής & Ιστορίας της Εκπαίδευσης (πρόσφατη δημοσίευση: International Journal of Education and Culture, Dec., 20`6, Vol.5., issues 3 & 4, pp.1-14, με τίτλο: “Personalizing a Science Unit in the Greek Curriculum for Optimal Quality Instruction and Learning through the use of Gardner’s Theory of Multiple Intelligences”).
Διδασκαλία σε μεταπτυχιακά προγράμματα (ενδεικτικά):
α) στη ΣΕΛΜΕ (Σχολή Επιμόρφωσης Λειτουργών Μέσης Εκπ/σης) Αθηνών (1986-1992) & στα ΠΕΚ (Περιφερειακά Επιμορφωτικά Κέντρα) (1993-2012),
β) στο μεταπτυχιακό «Διδακτική της Βιολογίας», Παν. Αθηνών (μάθημα: Γενική Διδακτική & Αξιολόγηση) & στο μεταπτυχιακό του τμήματος Ψυχολογίας, ΦΠΨ, Σχολική Ψυχολογία (μάθημα: Γενική Διδακτική),
γ) στο επιμορφωτικό σεμινάριο για εκπαιδευτικούς (παιδαγωγικό εργαστήριο ΦΠΨ), με θέμα: «Σύγχρονη διδακτική μεθοδολογία: Από τη θεωρία στην πράξη» (υπεύθυνος: Γ.Φλουρής),
δ) στο ΜΕΙΖΟΝ ΠΡΟΓΡΑΜΜΑ ΕΠΙΜΟΡΦΩΣΗΣ,
ε) επόπτης στις Πρακτικές Ασκήσεις Διδασκαλίας (ΑΣΠΑΙΤΕ).