Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Η σχολική ζωή και η εκπαιδευτική διαδικασία μέσα από τον κινηματογράφο

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Α΄ Λυκείου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπων καθηγητής:  Πέτρος Μοσχοβίτης sxoleio_kinimatografos_a_lukeiou_project_2015.pdf

read more

Τεχνολογία στον πολιτισμό και την τέχνη

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Β΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπων καθηγητής: Στέλιος Κεσσανίδης texnologia_politismos_b_gimnasiou_project_2015.pdf

read more

Τεχνολογία και μαθητής

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Α΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπων καθηγητής: Στέλιος Κεσσανίδης texnologia_mathitis_a_gimnasiou_project_2015.pdf  

read more

Είμαστε όλοι διαφορετικοί = Είμαστε όλοι ΊΣΟΙ

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Α΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Βασιλική Ζαφειροπούλου eimaste_oloi_diaforetikoi_a_gimnasiou_project_2015.pdf

read more

Όταν η Τέχνη συναντά την Επιστήμη

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Β΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Ελένη Παπανικολάου Εισαγωγή Η επιστήμη στηρίζεται στη λογική, σε αντίθεση με την τέχνη που είναι ελεύθερη και δεν ακολουθεί κανόνες. Ενώ στις επιστήμες επικρατεί η αντικειμενικότητα, στην τέχνη επιτρέπεται η υποκειμενικότητα. Πώς γίνεται αυτοί οι δύο κόσμοι να τέμνονται; Η σύνδεση μεταξύ επιστήμης και τέχνης γεννιέται μέσω της…

read more

Είμαι ο εαυτός μου. Είμαι ο εαυτός μου;

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Α΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Επιβλέπουσα καθηγήτρια: Ελένη Παπανικολάου ΕΙΣΑΓΩΓΗ Τι σημαίνει η φράση ‘είμαι ο εαυτός μου’; Την απάντηση στην ερώτηση αυτή την αναζητήσαμε στα βιβλία, στο διαδίκτυο, στην καθημερινή εμπειρία μας, αλλά κυρίως ‘μέσα μας’. Μετά από συζήτηση και ανταλλαγή σκέψεων και ιδεών καταλήξαμε ότι ο εαυτός μας αποτελείται όχι μόνο από τα…

read more

Το Χρώμα και το Φως στην Τέχνη

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Β΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 Υπεύθυνη καθηγήτρια: Μαίρη Νταγιαντά xroma_fos_texnis_b_gymnasiou_2015.pdf

read more

Φυσικές δραστηριότητες-Σπορ στη φύση: Ορεινές και πεδινές περιοχές

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Β΄ Γυμνασίου Σχολικό έτος 2014-2015 ΕΙΣΑΓΩΓΗ Η τακτική σωματική άσκηση και η ισορροπημένη διατροφή βελτιώνουν την ποιότητα ζωής. Η πράσινη άσκηση (άσκηση στη φύση), έχει θετικά αποτελέσματα στο σώμα, στην ψυχή και το πνεύμα μας. Είναι ένας ανέξοδος τρόπος εξάσκησης και τα άτομα έχουν ενέργεια, λιγότερη ένταση και θυμό και μικρά ποσοστά κατάθλιψης. fisikes_drasthriotites_oreines-pedines.pdf

read more

Σπορ σε υπαίθριους χώρους στη πόλη

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

«ΦΥΣΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ – ΣΠΟΡ ΣΕ ΥΠΑΙΘΡΙΟΥΣ ΧΩΡΟΥΣ ΣΤΗ ΠΟΛΗ: ΠΑΡΑΘΑΛΑΣΣΙΕΣ ΠΕΡΙΟΧΕΣ, ΑΛΣΗ, ΑΘΛΗΤΙΚΑ ΠΑΡΚΑ» Εργασία βιωματικής δράσης της Β΄ Γυμνασίου Υπεύθυνη καθηγήτρια: Παναγιώτα Λυκοδήμου Σχολ. έτος: 2014-15 Η βιωματική μας δράση, ασχολείται με το θέμα φυσικές δραστηριότητες και σπορ σε υπαίθριους χώρους, στην πόλη. Μετά από συζήτηση, καταγράψαμε διάφορες φυσικές δραστηριότητες και σπορ  που γίνονται…

read more

Το GRAFFITI ως είδος τέχνης

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

A’ ΛΥΚΕΙΟΥ Σχολικό έτος 2013-2014 Α’ τετράμηνο   ΕΡΕΥΝΗΤΙΚΗ ΟΜΑΔΑ Τα στοιχεία τους  έχουν διαγραφεί  στη Διαδικτυακή έκδοση της εργασίας.   Επίλογος Η εργασία που αναλάβαμε ως ομάδα μας προσέφερε αξίες που δεν περιορίζονται στους τέσσερις τοίχους μιας τάξης ή στις σελίδες ενός βιβλίου. Μέσα από αυτήν έγινε σε όλους μας φανερό πως η συνεργατικότητα…

read more

Ιστορία του χρήματος

150 150 Νέα Εκπαιδευτήρια Γ. Μαλλιάρα

Με το όρο χρήμα εννοούμε τα περιουσιακά στοιχεία που χρησιμοποιούνται και γίνονται ευρέως αποδεκτά για πληρωμές. Αν και ο ορισμός αυτός είναι κατά κάποιο τρόπο ταυτολογία (αντίστροφα: πληρωμή είναι η χρήση χρημάτων) δηλώνει ακριβώς ότι χρήμα μπορεί να είναι οτιδήποτε χρησιμοποιείται ως τέτοιο. Η φυσική μορφή των χρηματικών στοιχείων μπορεί να διαφέρει, και έχουν υπάρξει…

read more